Inbound diensten

Uw inkomende gesprekken op een professionele manier beantwoorden?
U bent als ondernemer de hele dag druk. U wordt op een dag vaak gestoord door de telefoon en soms komt dat net niet goed uit. Maar u wilt wel graag bereikbaar zijn voor uw klanten. Om te voorkomen dat het opnemen van de telefoon een onderneming op zich wordt nemen wij u dit graag uit handen.

U bepaalt zelf welk gesprek u aanneemt, of door ons laat beantwoorden. Voor een vast laag bedrag per maand houd u tijd vrij om te doen waar ú goed in bent. Heel simpel, heel transparant.

U krijgt van ons direct per e-mail of per SMS een terugkoppeling van het gesprek zodat u de controle houdt over de inkomende gesprekken. En als u dat wenst ontvangt u dagelijks van ons een duidelijke, overzichtelijke rapportage waarin u precies ziet wanneer en hoe vaak er is gebeld.

Wij hechten als callcenter zeer veel waarde aan onze medewerkers. Zij hebben immers direct contact met úw prospects en klanten. Niet voor niets dat ons telemarketing team bestaat uit 50 ervaren en professionele telemarketeers.

Onze inbound callcenterdiensten zijn uitermate geschikt voor kleine bedrijven en het MKB.

Bent u op zoek naar een manier om op een professionele wijze uw telefoon te laten beantwoorden? Neem vrijblijvend contact met ons op via 070 789 06 49 of via het contactformulier